Kancelářské potřeby (obálky, košilky, šanony, NMS bloky a desky) jsou k dispozici ve skříni v 1. patře vpravo. Potřeby pro kompletování materiálů pro klienty jsou ve skříni v kuchyňce v 1. patře. NMS propisky a fleshky pro KLIENTA najdeš u Renaty v domečku.
Každý měsíc přijde všem email, že proběhne objednávka kancelářských potřeb, aby napsali své požadavky do tabulky dle aktuálního měsíce.
Objednávky probíhají 1x měsíčně, výjimečně vícekrát za měsíc, pokud je to nutné.
Recepce vždy upozorní na deadline pro nahlašování věcí, které vám chybí a je nutné je objednat.
Objednávka probíhá vždy okolo 10. dne v měsíci.
Sdílená tabulka na Google Disku (klikni)
Ceník zaměstnanci: 890 Kč, doprovodná: 1200 Kč
Objednávky probíhají 1x měsíčně
Požadavky deadline nejpozději 15. den v měsíci (platnost od následujícího měsíce)
Seznam sportovišť nalezneš zde: https://multisport.cz/sportoviste/
N:\01_NMS\01_KANCELAR\OBJEDNÁVKY_zamci\PODSTAVCE_POD_MONITORY
Objednávka proběhne po zapsání dostatečného počtu zaměstnanců do tabulky.
N:\01_NMS\01_KANCELAR\OBJEDNÁVKY_zamci\VIZITKY
Než si položku zapíšeš, přesvědči se, že se v NMS fyzicky nenachází.
Pokud budeš potřebovat vyřešit cokoliv rozbitého/zničeného, nebo budeš potřebovat vyřešit něco souvisejícího s tvým každodenním fungováním v kanceláři (nákup šuplíků, lampičky…), kontaktuj nás na mailu office@nms.cz.