Seznam telefonních čísel na kolegy najdeš ZDE. Nepředávej soukromá čísla kolegů klientům ani jiným osobám.
V NMS používáme služby Google - email, ale i další aplikace, které Google účet umožňuje (kalendář, sdílené disky, komunity na google+..)
NMS mail vypadá jako běžný gmail, ale s identitou NMS (jmeno.prijmeni@nms.cz). Kromě jednotlivých mailů používáme i aliasy umožňující obeslat najednou vybranou skupinu lidí, jako například jednotlivá oddělení, nadřízené, všechny CZ nebo SK zaměstnance apod. Viz níže.
am@nms.cz - Client Service, Accounti
vsichni@nms.cz - Všichni zaměstnanci NMS
cz@nms.cz - Všichni české NMS
sk@nms.cz - Všichni slovenské NMS
recepce@nms.cz - Recepční
field@nms.cz - Celé oddělení fieldu
it@nms.cz - Celé oddělení IT (vývoj SW i správa sítě)
analytici@nms.cz - Všichni analytici a jejich vedoucí
mystery@nms.cz - Celé oddělení mystery shoppingu
office@nms.cz - Takové ty provozní věci (např. rozbitá žárovka)
Používáme jednotný podpis e-mailu, a proto si TADY zkopíruj a vlož vzor do svého emailu a dopiš vlastní údaje.
POKUD NEJSI PŘÍTOMEN V KANCELÁŘI (dovolená, služební cesta s omezeným přístupem na mail...), vždy nastav do svých mailů "Out of Office" (tzv. automatická odpověď - Gmail nastavení", první záložka "obecné"). Dodržuj prosím tento vzor - musíš uvést kontakty na zastupující osobu.
----------------------
Dobrý den,
děkuji za Váš e-mail. V současné době jsem až do XXXX (včetně) mimo kancelář bez přístupu k e-mailu. Váš e-mail zodpovím až po svém návratu, e-mail není přesměrován.
V případě urgentní potřeby kontaktujte kolegu XY, x.y.@nms.cz, +420 xxx xxx xxx.
Thank you for your e-mail. I am currently out of the office and I will not be able to respond earlier than xxx. Please in case of any urgent request contact my colleague XY, x.y.@nms.cz, +420 xxx xxx xxx.
S pozdravem/Best regards
----------------------
Denně využíváme kalendář (sjednávání schůzek, rezervace místností či techniky..). Kolegové tak ví, kdy a kde tě můžou popřípadě zachytit (platí i opačně).
Pokud vám nepůjde najít kalendář přes našeptávač, zde jsou odkazy na jednotlivé kalendáře. Zkopírujte si je do schránky a vložte do pole Jiné kalendáře -> Přihlásit se k odběru z kalendáře.
Modrá - nms.cz_3837373232353832333833@resource.calendar.google.com
Zlatá - nms.cz_3538303238383531333034@resource.calendar.google.com
Zelená - nms.cz_2d373639323634382d313533@resource.calendar.google.com
Červená - nms.cz_3138303335313833383730@resource.calendar.google.com
Šedá - nms.cz_3937333231333231333037@resource.calendar.google.com
Fialová - c_1881rg4q6t86cg3kiooupklbq9abg@resource.calendar.google.com
Žlutá - c_1883qnu6d0e5kh68lq43e7h9qh05o@resource.calendar.google.com
Chillzone - nms.cz_3333343231363034343039@resource.calendar.google.com
Zajímavé informace se můžeš dozvědět v na naší FB skupině (inovace, život v NMS atd.). O členství požádej zde: https://www.facebook.com/groups/thesensemakers
Využíváme firemní Slack, kde najdeš kanály jako #nastenka #now-leads nebo třeba #dnes-se-mi-libila-tahle-fotka
Neváhej vytvořit jakékoliv nové kanály, které by podle tebe mohly být užitečné. Slack můžeš využívat pro hromadnou i soukromou komunikaci "jeden na jednoho."
Rychlou základní komunikaci s kolegy Ti umožní chatování přes Google Hangouts.
Možné je stáhnout si i aplikaci Hangouts do telefonu - funguje jako jiné chatové aplikace.
Pro online meetingy využíváme primárně Google Meet. Stačí v Google kalendáři naplánovat událost a přidat příslušné osoby. V rámci vytvořené události bude k dispozici odkaz - tlačítko s nápisem Připojit se přes Google Meet. Je taky možné zkopírovat odkaz k dispozici pod tlačítkem a vložit ho do vyhledávače.
Pokud nám někdo z externích klientů pošle pozvánku na MS Teams, můžeme bez problému využít.
Návštěva externisty
externisté by se měli pohybovat jen v přízemí, eventuálně v FG místnosti
pokud očekáváš externistu či jinou osobu, informuj o tom recepční (recepce@nms.cz)
Návštěva klienta
klient se pohybuje v domečku, v klientské či FG místnosti
místnost si zarezervuj (Kalendář Google)
o návštěvě dej vědět s předstihem recepční
případně také ostatním pracovníkům NMS
recepce či odpovědný zástupce NMS nachystá prostory (pak je i uklidí)
V NMS používáme služby Google - email, ale i další aplikace, které Google účet umožňuje (kalendář, sdílené disky, komunity na google+..)
Nejčastěji v NMS využíváme tzv. Casual Dress Code
Druhým typem je tzv. Semi formal či Business Dress Code. Ten využíváme při osobním setkání s klientem.